Перекупи: з чого вони роблять гарні авто? Фото до та після
Перекупка розповів з чого роблять авто на продаж. фото
Поради власникам авто — як не стати жертвою перекупа на Західній Україні? Адже відомо, що перекупи Луцька, перекупи Закарпаття жваво працюють, і деякі з нечесних на руку пкерекупів продають несправні авто — які тільки ось полагодили нашвидкоруч в гаражному СТО на Україні та скрутили пробіг, перед тим не забувши скрутити пробіг. Всі ці авто викладаються на сайт Авторіа, де перекупів ніхто не перевіряє.
Профессія перекупника (або в народі — перекуп) авто в останні роки стала популярною. Жваві хлопці біля авторинків можуть відразу заплатити за авто, за умови, що цей автомобіль представляє якусь цінність. Але і сильно битий автомобіль теж вдається їм продати. Правда, за сущі копійки. А через якийсь час вони з’являються на ринку вже під виглядом доглянутих авто з відповідним цінником і привабливим невеликим пробігом. Але звідки з’являються такі авто розповів один з перекупів міста Луцьк.
Наш співрозмовник представився Сергієм. Він працював перекупити більше 5 років. Спеціалізувався на авто середнього класу і реалізував їх за цей час більше 100 штук. майже як цілий автосалон Зараз він пішов в інший бізнес і вирішив розповісти про «внутрішню кухню» перекупок, щоб люди підбираючи собі авто були обачнішими. Коли він точно вирішив піти з «професії» почав знімати на телефон авто, які надходили в роботу його колегам і те, що потім продавалося на авторинку.
Серьога говорить, що «фішка» всіх його знайомих — це 6-8-річні авто, які мають пробіг тисяч 70-80 і майже ідеальний зовнішній вигляд. Варто з таким вийти на ринок або дати оголошення, та ще й ціну на 800-1000 у.о. менше, ніж ринок, і машина йде за день-два. Заробіток на таких авто пристойний, іноді навіть більше половини вартості. Весь секрет у тому, що було з цим авто, до того, як він потрапив до перекупам.
Перша порада від Серьоги. Уважно дивіться забарвлення. Дуже мало авто в такому віці не мають подкрасов. І взагалі боятися фарбовану машину не потрібно. Але підфарбувати підфарбувати ворожнечу. Потрібно вміти відрізняти косметичний забарвлення, що не є великим мінусом, від устромлений і зібраної з трьох машини. Важливо оцінити підфарбована тільки двері, або і отвори теж.
Найлегший випадок — це «перевертень» на фото. Ось яким він був,
коли потрапив в руки перекупам. Та ось вже після «марафету».
Друга порада від Серьоги. Уважно читайте сервісні книжки і обережно ставитеся до машин з інших регіонів. Відсутність сервісної книжки — це вже перший сигнал, що пробіг може бути змотав.
Особливо Серьога рекомендує уважно ставитися до ВАЗів і вітчизняних авто. Їх «живих» взагалі мало, але часом трапляються такі, які вже давно пора здавати в утиль, а з них роблять «цукерку».
Але перекупки люблять працювати з ВАЗами. Запчастини кузовні дешеві, подушок з заводу немає на багатьох, а якщо купувати «китай» — так відновлення взагалі обходиться в копійки. Та й в колір багато що можна купити на ВАЗ.
Третя порада від Серьоги. Бійтеся авто, коли у неї не один був господар. Ось цю Chevrolet Niva продали. А коли її покупець зрозуміє, що він насправді купив, почне її продавати.
З іномарками, особливо з тими, у кого є подушки безпеки — перекупам складніше. Якщо була аварія і вистрілили airbag, то потрібно вже поморочитися. Але є контори, куди здаєш свій кермо з торпедою, а натомість отримуєш вже зроблену, відновлену торпеду і кермо. Показово, що замість подушки безпеки там буде заглушка, а щоб не збоїла електроніка — ставлять опір.
Ось ця Mazda3 2008 року пішла за 5 днів. Принадою став пробіг до 100 тис. Км. А насправді її збирали з 2-х битих авто.
А ось відмінний вигляд Renault Fluence, проданий в одну з областей, трохи раніше був взагалі без багажника.
За словами Серьоги, є перекупки, які спеціалізуються на старих машинах, яким 10-20 років. Вони спеціально скуповують биття з ринку, а потім з 3-х збирають одну.
Четверта порада від Серьоги. Будь-яку, навіть ідеальну на фото машину, потрібно дивитися. Зараз багато привабливих об’яв з інших регіонів. І навіть якісь дистанційні перевірки пропонують. Але Серьога рекомендує тільки дивитися особисто, або залучати фахівця.
Повірте, я надивився на те, чим були раніше прегарні авто з об’явленням з позначкою: чи не бит, не фарбований, їздив тільки по вихідним.
Додамо, нещодавно гріміла історія про те, як Вікторія з Києва поїхала по авто у Луцьк, де WEST AUTO HUB пообцяв авто Рено Кенго у гарному стані — обслужене, не бите, поміняні масла та фільтра, а коли покупчиня їхала на авто з Луцька у Киів, вже на трасі виникли поломки, про які у WEST AUTO HUB не казали.
В подальшому WEST AUTO HUB — а справжня назва цієї фірми АВГ Карс (Власник Сергій Мостенець, директор Юлія Риковська) відмовились відшкодовувати ремонт та заявили, що дане авто Вікторія в них не купувала. Тож гарна будівля WEST AUTO HUB в Луцке є — але чи є відмінності від роботи перекупів у Луцьку? Навряд чи.
Уведомление: АВГ Карс стал WEST AUTO HUB — есть ли теперь отличия от перекупов в Луцке? — Узнай правду!
Так и есть и уже давно